スリ・クルーズ、ファーとレインブーツでお買い物

Happy New Year!! 
今年の初スリはカナダ・ バンクーバーのスーパーです。






ところで、ケイティが最近ELLE誌のカバーガールとなり、インタビューでスリについて言及しています。

“The other day we came out of a store, and she said, ‘I want to go there,’ pointing at another store quite a distance away. In that store was the dress that she wanted. I said, ‘Wow, Suri. You’re something. You picked that out from a football field away.’”
 “She’ll really tell me [what she thinks]. Like today I’m wearing brown suede pants, and she said, ‘I don’t like your pants.’ But then she’ll say, ‘You’ve got to wear these shoes.’ Or ‘That’s so pretty, Mom. Wear that.’ She’s got a great eye.”
「スリは自分の考えをちゃんと持ってるの。例えば今日私が茶色のスエードのパンツをはいていたらスリが”そのパンツは嫌い、でもこのシューズを合わせればとってもかわいいわ、ママ、そのパンツを履いても良いわよ”っていうの。」
「ある日、洋服を買いに出かけたとき、とても遠くにある店を指さしてそこに行きたいって言うの。そしたら、そこにはスリが欲しがっていたドレスがあったのよ。」
と、ベタ褒めです。

そしていつもパパラッチに追いかけられてることに対しては
“I don’t worry so much. It is what it is, and it’s fine. I’ll go somewhere because I need to get something done.”
「そんなに心配してないは、それはそれだし。必要があるから出かけるだけだわ」
だそーです。

ちなみに、ここすヶ月ケイティがずっと撮影していたテレビシリーズ(ヒストリーチャンネル)のThe Kennedy'sですが、放映キャンセルが決定したそうです。
最近、深夜にテレビで放映されてた「ケイティ」っていう映画を観たんだけど、まだこれはケイティが超若い頃ね、すんごいスリに似てた。いや、スリが似てるんだけど。残念ですな。






コメント